zaterdag 23 april 2011

Liedje: Kelly-Family: Mama

Toen ik opzoek ging naar een liedje dat bij mijn thema ging, kwam ik enorm veel liedjes tegen over kinderen die spraken over een slepende ziekte bij één van hun ouders, liedjes over mensen die ooit iemand verloren waren. Na lang zoeken vond ik onderstaande liedje, een liedje dat in mijn ogen enorm goed aansluit bij mijn thema. Helemaal onderaan vind u de link van het youtube- adres.

Waarom ben je moeten sterven,
toen ik nog maar de leeftijd had van vijf jaar.
Opeens was je weg,
en ik bleef achter met antwoorden moeilijk te vinden.

Nu denk ik aan jouw.
In honger voor je warmte.
Dat niemand kan vervangen,
en ik weet dat wanneer ik ga.
Je altijd aan mijn zijde bent,
Ik wil u laten weten, oh .. oh!!!
Mama, oh ik mis je soms,
Mama, kun je me horen wanneer ik huil.
Mama, oh ik mis je soms,
Mama, kun je me horen wanneer ik huil.
Voor jou.

Uw geest is nooit gestorven,
en al uw woorden die hou ik als een schat in mijn hart.
Je liet me met een glimlach,
maar mijn wangen zijn nooit droog van alle tranen.

Dus ik denk aan jouw.
In honger voor je warmte.
Dat niemand kan vervangen,
en ik weet dat wanneer ik ga.
Je altijd aan mijn zijde bent,
Ik wil u laten weten, oh .. oh!!!


Mama, oh ik mis je soms,
Mama, kun je me horen wanneer ik huil.
Mama, oh ik mis je soms,
Mama, kun je me horen wanneer ik huil.
Voor jou. (2x)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten